ind april verschijnt, in navolging van Ondernemersmagazine Twenterand en Ondernemersmagazine Gemeente Tubbergen, het eerste nummer van Ondernemersmagazine Gemeente Dinkelland. Om, net als bij de twee andere titels, het crossmediale karakter van het concept goed neer te zetten, is de website www.ondernemers-magazine.nl/dinkelland nu reeds gelanceerd. Deze maakt net als de websites van de twee andere magazines onder het overkoepelende platform www.ondernemers-magazine.nl.
Voor alle drie websites geldt dat ze een keur aan interessante informatie bevatten over en van ondernemers en maatschappelijke organisaties. Denk aan verhalen over de ondernemers en hun product of dienst, kennisartikelen - bijvoorbeeld over technologie, duurzaamheid, innovaties, de betekeniseconomie etcetera -, columns en bijdragen van en over start-ups. Ook biedt het platform een lokale vacaturebank waarin het aanbod van vacatures binnen de drie gemeenten is gebundeld om ervoor te zorgen dat lokaal talent de vacature voor een mooie baan, stage of afstudeerproject kan vinden die bij hem of haar past.
Ondernemersmagazine Gemeente Tubbergen biedt de ondernemende lezer relevante informatie, laat ondernemers kennis delen en biedt hun de kans zichzelf te profileren. De mens en zijn verhaal staan centraal. Lezende ondernemers leren hun mede-ondernemers beter kennen en ontdekken wat zich binnen de bedrijfsmuren afspeelt. Verbinding en kennis delen zijn sleutelwoorden van de drie Ondernemersmagazines. Ambitie, eigenzinnigheid, uitstraling en inspiratie zijn belangrijke kernwaarden, met de focus op lokaal ondernemerschap en individuele visies en missies.
De verschillende edities van de drie magazine hebben een omvang van 52 à 60 pagina’s. Ze worden in een oplage van ruim 2.500 exemplaren geadresseerd verspreid onder ondernemers in de desbetreffende gemeente en als leestafelexemplaren bij onder andere dienstverlenende organisaties en horecabedrijven.
De verhalen die in Ondernemersmagazine Dinkelland, Ondernemersmagazine Twenterand en Ondernemersmagazine Gemeente Tubbergen worden gepubliceerd, zijn eveneens terug te vinden op het platform. Tevens wordt er veel aandacht aan besteed op de social media-kanalen van de Ondernemersmagazines. De statistieken wijzen uit dat die online aandacht zeer wordt gewaardeerd en heel veel reacties oplevert. Ook op deze manier komen de lokale ondernemers goed onder de aandacht en leren ze veel over elkaar. De crossmediale verbinding tussen de fysieke magazines en het online platform met de social mediakanalen werpt écht haar vruchten af.
Gekoppeld aan de magazines en het platform zijn kennisevents, om elkaar te ontmoeten, te sparren, kennis en nieuws te delen en te informeren. Interessante sprekers boeien de aanwezige ondernemers oprecht, zo is tot nu toe steeds gebleken. Ondernemers die hebben gekozen voor een betaalde redactionele bijdrage in één of meerdere Ondernemersmagazine evenals overige Partners krijgen hiervoor een uitnodiging. De toegang is gratis en in een hapje en een drankje wordt ook voorzien. Het eerstvolgende Kennisevent vindt plaats op maandag 9 mei en het thema is Mobiliteit.
Wie geïnteresseerd is in deelname aan een of meer Ondernemersmagazine en/of het platform www.ondernemers-magazine.nl kan contact opnemen met Brian Brokelman:
T: 06-14 17 38 75 E: brian@ondernemers-magazine.nl