2/5/2024

Lipton Ice Tea organiseert derde editie van competitie voor het favoriete terras van 2024

Horeca-eigenaren maken dit jaar kans op een totale prijzenpot van 150.000 euro

Lipton Ice Tea
Redactie Twenterand
Redactie Twenterand
Twenterand | Nederland

Lipton Ice Tea organiseert derde editie van competitie voor het favoriete terras van 2024

Horeca-eigenaren maken dit jaar kans op een totale prijzenpot van 150.000 euro

N

a het grote succes van ‘Hét Lipton Terras’ van 2022 en 2023 zet Lipton Ice Tea ook dit jaar horecaondernemers in het zonnetje. Horecazaken die Lipton Ice Tea schenken kunnen meedoen aan de verkiezing ‘Hét Lipton Terras van 2024’. Tijdens de verkiezing kunnen ze maandelijks geldprijzen winnen met een totale prijzenpot tot € 150.000. Dit jaar draait de verkiezing om het vieren van het geweldige terrasseizoen: het samenbrengen van mensen, het genieten van horeca en de momenten op het terras. Consumenten kunnen tot en met 31 augustus stemmen. Op 19 september 2024 worden de nationale winnaars bekendgemaakt.

Wie doet er mee?

Vanaf woensdag 1 mei maken horeca-eigenaren die Lipton Ice Tea schenken kans op de maandelijkse geldprijs en/of een van de geldprijzen die in september worden uitgereikt. Via een online-omgeving kunnen ondernemers promotiemateriaal aanvragen bestaande uit tafelkaarten. Hiermee kunnen zij gasten motiveren om op hun terras te stemmen.

Marc Landa van Paviljoen Het Strandhuys in Bergen op Zoom ging er vorig jaar met de hoofdprijs vandoor. “Wij waren ontzettend blij met het winnen van Hét Lipton Terras van 2023. Met het prijzengeld hebben we een mooie buitenbar kunnen realiseren, zodat we onze gasten op het terras nog sneller kunnen voorzien van al onze heerlijke drankjes.”

Maandelijkse én landelijke winnaars

Winnaars van ‘Hét Lipton Terras van 2024’ maken kans op aantrekkelijke geldbedragen, met een totale prijzenpot van maar liefst € 150.000, die zij mogen investeren in hun geliefde zaak of personeel. Van 1 mei tot en met 31 augustus is er namelijk elke maand een bedrag van € 10.000 te winnen voor het terras dat in de betreffende maand de meeste unieke stemmen weet te bemachtigen. Hierna maken alle horecazaken kans om een van de drie nationale winnaars te worden. De horeca-eigenaar met het meest geliefde terras – en dus met het meeste aantal stemmen – wint de verkiezing en ontvangt een bedrag van € 50.000. De nummer 2 en 3 van Nederland ontvangen respectievelijk € 30.000 en € 15.000. Hiernaast worden er dit jaar ook prijzen uitgereikt aan terrassen die de meest originele content maken op social media door gebruik te maken van de hashtag #hetliptonterras2024. De twee zaken met de leukste filmpjes winnen een personeelsuitje voor het team of een terras-makeover ter waarde van € 5.000.

Wu-Ping Kusters, Consultant Brand Builder bij Lipton Ice Tea, vertelt: ‘We kijken ernaar uit om dit jaar voor de derde keer horecaondernemers in het zonnetje te zetten met de verkiezing van ‘Hét Lipton Terras’. Het is enorm leuk om te zien hoe de winnaars van voorgaande jaren hun prijzengeld hebben geïnvesteerd. Ook dit jaar willen we ondernemers weer ondersteunen in hun ambities om hun gasten een perfecte terras ervaring te bieden. Daarnaast blijft het voor consumenten een leuke manier om nieuwe terrassen te ontdekken in heel Nederland!’

Wie mogen er stemmen?

Consumenten die op een van de deelnemende terrassen een Lipton Ice Tea bestellen kunnen via QR-codes op alle glazen Lipton Ice Tea-horecaflesjes, de tafelkaart, of online doorkliklinks in de webapp www.hetliptonterras.nl komen. Hier kunnen ze een stem uitbrengen op hun favoriete terras. Iedereen kan per dag één keer stemmen. Ook consumenten maken kans om in de prijzen te vallen, want Lipton Ice Tea verloot 50 horecacheques met een waarde van € 50 onder iedereen die een stem heeft uitgebracht en zich via de web-app heeft ingeschreven om mee te doen met de winactie.


Alle voorwaarden rondom ‘Hét Lipton Terras 2024’ vind je hier.

Lipton Ice Tea
Ga naar de website
Vond je dit een goed artikel? Help dan het ondernemersmagazine aan 1000 vrienden. Want alleen met behulp van vrienden kunnen wij er voor zorgen dat jij als ondernemer het hele jaar door voorzien wordt van relevante artikelen. Daarnaast krijg je als particulier het magazine 2x per jaar thuisgestuurd en voor bedrijven zijn er nog vele andere extra's. Dus wil je ons ondersteunen kijk dan snel wat wij jou te bieden hebben. Vrijwel iedere euro die binnenkomt, investeren wij in onze journalistiek. Bekijk wie er al vriend of partner zijn.

Alvast bedankt namens iedereen bij Ondernemersmagazine.nl
Ik word vriend
misschien ook interessant

Zilver als slimme investering

Door:
|
Fotografie:
1 min
|
Datum:
10/10/2024

De Kennismail

Ontvang één keer per maand onze nieuwsbrief met de beste verhalen, columns, nieuws en tips.
Bedankt! Jouw inschrijving is ontvangen.
Oops! Er ging iets mis tijdens het versturen van het formulier.

De meest recente nieuwsbrief

Klaar om jouw bedrijf in de schijnwerpers te zetten?

Is jouw bedrijf klaar om extra onder de aandacht te komen? Wil je laten zien waar je dagelijks mee bezig bent zodat andere ondernemers jouw bedrijf en jouw producten of diensten beter leren kennen? Deelnemen aan het Ondernemersmagazine is de perfecte manier om deze doelstellingen te realiseren.
Door mee te doen aan het Ondernemers Magazine Gemeente Tubbergen bereikte ik gericht 2000 ondernemers. Hier hield ik een aantal mooie contacten en nieuwe opdrachten aan over.
Joost Lansink | Innomads
Bedankt voor het invullen van het contactformulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
All Rights Reserved 2020
Designed and build by Monolith opportunity creators